• joi, 31 martie 2011

    Punti catre suflet

    Doamne…
    Ajuta-ma sa le pot spune celor puternici adevarul in fata.
    Sa nu mint… doar pentru a castiga aplauzele celor slabi.
    Daca imi dai noroc… nu-mi lua fericirea.
    Daca imi dai putere… nu-mi lua ratiunea.
    Daca imi dai success… nu ma lipsi de umilinta.
    Iar daca imi dai umilinta… nu-mi lua demnitatea.
    Ajuta-ma ca intotdeauna sa vad si reversul medaliei.
    Nu ma lasa sa-i invinovatesc pe ceilalti pentru ca nu gandesc ca mine.
    Invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insumi.
    Invata-ma sa ma judec ca pe restul.
    Nu ma lasa sa alunec in orgoliu… si nici in disperare sau esec.
    Mai bine aminteste-mi ca esecul… este experienta care precede triumful.
    Invata-ma ca in ciuda suferintei… sa merg inainte.
    Invata-ma ca in ciuda deceptiilor… sa nu-mi pierd increderea.
    Invata-ma ca A IERTA, este cel mai important lucru pentru cel puternic… si ca razbunarea este semnul primitiv al celui slab.
    Daca imi iei norocul… lasa-mi puterea de a tece peste esec.
    Daca eu am gresit cuiva… da-mi curaj sa-mi cer iertare.
    Daca cineva mi-ar gresi mie… da-mi curaj sa-l iert.
    Doamne daca eu te uit pe tine!
    Tu sa nu ma uiti pe mine!

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More