• duminică, 27 martie 2011

    Vremea pocaintei noastre

    Slava Tie Doamne ,Cel ce ne-ai aratat noua Lumina                            
    Slava Tie Doamne ,Cel ce ne-ai dat noua Cuvantul
    Slava Tie Doamne ,Cel ce ne-ai lasat noua Mantuirea

    Multumescu-ti Tie Doamne pentru viata care mi-ai dat, pentru grija Ta fata de mine pacatosul
    Multumescu-ti Tie Doamne pentru darurile pe care mi le-ai dat si mi le dai din nespusa Ta Bunatate
    Multumescu-ti Tie Doamne pentru zile si lacrimile de pocainta pe care le dai sufletului meu pacatos
    Doamne ce pot a cere decat vreme de pocainta !
    *-*
    Sufletul meu doarme in nesimtire de atata vreme si nu poate sa se trezeasca. Nepasarea strange cu legaturi nevazute acest sarman suflet chinuit de pacate, patimi si uitare.

    Pana cand Doamne ma vei uita pana in sfarsit
    Pana cand vei intoarce fata Ta de la mine
    Pana cand voi pine ganduri in sufletul meu
    Dureri in inima mea ziua si noaptea
    Pana cand vrajmasul meu se va intari asupra mea
    Cauta , auzi-ma Doamne Dumnezeul meu
    Lumineaza ochii mei ca nu cumva sa adorm intru moarte…
    Catre Tine Doamne imi intorc voirea
    Ca Tu esti Domnul celor ce se pocaiesc
    Dumnezeul celor ce te cheama in nevoi
    Tu m-ai trezit Doamne ,auzi-ma cand Te caut in bezna sufletului meu
    Cu lacrimi Te caut si nu este liniste in mine pana cand nu voi vedea lumina
    Ca nu mai am putere sa strig cand ma lupta vrajmasul cu patima grea
    Ci doar sa Te stiu ,nadejdea si dragostea mea

    - 1 -
    Motto:"Cred Doamne, ajuta necredintei mele"
    Suflete al meu adu-ti aminte ca ai venit in lume gol si neajutoarat. Din pantecele mamei cineva te-a pazit si in clipa unirii cu Dumnezeu ti-a dat nume de crestin si taina ti-a incredintat-o prin botez.Cu ingerul stateai de vorba in dimineti si in somnul cel curat si te impartaseai de nenumarate daruri ale unuia Dumnezeu. Si Maica Domnului te mangaia in somn si iti soptea cuvinte de dragoste din cer si dor necuprins catre al sau Fiu. Si ingerul tau pazitor iti soptea rugaciunea de adormire si tot el iti indrepta dimineata ochi spre candela icoanei celei Preacurate.
    Suflete cat ai uitat de acestea si cum mama iti arata cum sa te rogi si sa inchini si sa iubesti pe Cel Preainalt, caci ai Lui suntem toti. Si cum mergeai la Biserica si aprindeau luminarea pentru cei vii si pentru cei raposati si nu stiai de ce, dar stiai ce bine aduce lumina. Si ai uitat suflete toate acestea. Cum mama se ruga pentru noi, cum bunica ne invata sa postim curat, cum ne doream sa fim cuminecati in posturi si cum asteptam sarbatoarea Domnului.
    Sufletele noastre de copii se rugau in dimineti somnorosi si fara tragere dar mama ori bunica statea langa noi si ne mustra ca ne vede “Doamne, Doamne”. Si atunci ne intarea ingerul pazitor si ne ajuta sa ne rostim rugaciunea clar si cu bucurie. Caci nu intelegeam noi prea multe din cuvintele rugaciunii dar Domnul ne asculta inima tremuranda si ne primea rugaciunea. Caci sufletul este ca un copil , plapand la vedere dar puternic in simtire, smerit si cald, voios si bucuros sa-si vada inima plina de dragoste si caldura.

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More