• joi, 7 aprilie 2011

    Eu nu stiu ,Doamne!

    Eu nu ştiu Doamne unde încă 
    îmi vei mai duce paşii mei, 
    dar ştiu că Tu-mi vei fi oriunde 
    lumină sfântă pentru ei.
    Eu nu ştiu Doamne ce ispite 
    vor mai veni în calea mea, 
    dar ştiu că-n Tine biruinţă 
    şi ocrotire voi avea.
    Eu nu ştiu Doamne de câţi prieteni 
    mai pot fi încă părăsit, 
    dar ştiu că Tu vei fi cu mine 
    Însoţitor nedespărţit.
    Eu nu ştiu Doamne câte lacrimi 
    au să-mi mai plângă ochii mei, 
    dar ştiu că Tu vei fi-alinare 
    şi mângăiere pentru ei.
    Eu nu ştiu Doamne câte jertfe 
    mai trebuie s-aduc din greu, 
    dar ştiu că Tu-mi vei da putere 
    să-mi sui deplin Calvarul meu.
    Eu nu ştiu Doamne câte rane 
    voi mai primi de la ai mei, 
    dar ştiu că Tu-mi vei da răbdare 
    şi rugăciune pentru ei.
    Eu nu-mi ştiu Doamne viitorul 
    dar ştiu că e-n Mâna Ta 
    — ajută-mi să nu uit aceasta 
    ca liniştit să-Ţi pot urma. Traian Dorz

    3 comments:

    da, foarte frumoase poezii are Traian Dorz ...
    a suferit mult pentru credinta. Am avut fericirea sa il cunosc si sa fiu la inmormantarea lui in 1989.

    IMI PLACE MULT ACEASTA POEZIE...DOAMNE AJUTA!

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More