• duminică, 21 august 2011

    Am lasat in urma lumea

    Am lăsat în urmă lumea şi-am ajuns pe-ai slavei munţi 
    cu-a iubirii flăcări ars-am orice legături şi punţi 
    să rămânem pe vecie numai singuri Tu şi eu 
    nu mai vreau nicio comoară, sunt bogat, Isuse-al meu. 

    Tot ce poate să-mi dea lumea nu mai are nici un preţ 
    nu privesc decât spre-a Tale bogăţii şi frumuseţi, 
    Nu m-atrage decât dorul după Tine Domnul meu — 
    sunt bogat că Te-am pe Tine, Tu mă-mbogăţeşti mereu. 

    O, al veşniciei mele dulce şi puternic far 
    Tu mi-arăţi mereu mai scumpe ţărmuri fără de hotar 
    şi mă treci prin stăvilarul Timpului încet şi greu 
    să cuprind nemărginirea strânsă-n Tine Domnul meu. 

    Depărtat deplin de lume, de părinţi şi de copii 
    Tu-mi rămâi cea mai aleasă dragoste pe veşnicii — 
    ştiu că tot în lume piere ca un stins fitil de seu 
    dar Tu-n veci rămâi acelaşi, tot mai scump Isuse-al meu. 

    Tu simţirile fiinţei mi le umpli şi le-nchegi 
    Tu Comoara vieţii mele şi iubirii mele-ntregi, 
    Tu cu cât mă ’nalţi spre Tine tot mai însetat Te vreu 
    Tu eşti Raiul vieţii mele, numai Tu Isuse-al meu. 

    Adă vremea, adă locul fericirii fără saţ 
    lângă Tine să ne strângă al Tău scump şi dulce braţ 
    să rămânem împreună veşniciile apoi 
    numai ochii, numai glasul, numai sânul Tău — şi noi.

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More