• marți, 2 august 2011

    Dacă scriu...

    Daca scriu un rand vreodata
    Dintr-o groapa de-ncercare,
    Nu lasa, Iisuse Doamne,
    Sa fac altora-ntristare.

    Daca scriu ravas departe
    Si mi-e inima zdrobita,
    Nu lasa ce scriu sa fie
    Pentru altii o ispita.

    Daca scriu un vers vreodata,
    Si n-am ganduri intelepte,
    Inimii mai da-i zabava,
    Harul vietii sa-l astepte.

    Daca scriu ca sa ma laud,
    Sau sa-mbogatesc camara,
    Da-mi carcel la-ncheietura,
    Varsa-mi, Doamne, calimara!

    Daca scriu intr-o scrisoare,
    Ce durere ma apasa,
    Schimba randurile scrise,
    Intr-o haina mai frumoasa.

    Daca scriu ceva in viata,
    Da-mi sa scriu ceva de bine;
    Si nu-mi lasa, Doamne, mana
    Sa nu scrie despre Tine. (V.P.)http://biserica-savinesti.blogspot.com

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More