• duminică, 7 august 2011

    Ruga lacrimilor de seara.

    ...Doamne,
    nu prea ştiu ce să Îţi spun în seara asta...

    Lacrimile îmi împăiejenesc ochii... 
    un nod mare mi se opreşte în gât...

    Poate ar fi trebuit să vin zâmbind înaintea Ta! 
    Dar sfinţenia Ta
     mă copleşeşte!
    Primeşte îngenucherea mea! 
    Primeşte rugăciunea
     genunchiului meu,

    a gândului meu, a versului meu... 
    Doamne, acum nu mă
     rog pentr mine,

    ci pentru tristeţea celor ce îmi sunt ,,aproapele" meu!
    Ia-o şi du-o departe de inima lor! 
    Te rog , Doamne, fă să nu mai fie oameni trişti,
     
    copii trişti, mame
     şi taţi trişti! 

    Fă ca să vină seninul mai grabnic !...
     
    Numai atunci voi putea
     zâmbi şi eu;
     
    când vor zâmbi şi ei! 
    Până atunci oftez cu ei,plâng cu ei, mă rog pentru ei!...
    Doamne, iartă-mi neputincioasele cuvinte!
    Amin!
    http://psalmdedor.blogspot.com

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More