• duminică, 11 septembrie 2011

    Nu sunt...

    luni, 14 martie 2011 la 01:28

    Nu sunt aşa cum par că sunt –
    Un chip de sfântă înrămată
    Cu fir de-argint în păr cărunt,
    De lumea-ntreagă admirată.
    Nu sunt aşa cum mă vedeţi...
    Un ,,eu” ascuns îmi poartă chipul.
    Eu ştiu că sfântă mă credeţi,
    Dar relele mi-s cât nisipul.
    Nu sunt aşa cum aţi crezut –
    O stea în noaptea fără stele...
    Sunt ca luceafărul căzut;
    Doar voi mă puneţi între ele.
    Nu sunt aşa cum aţi visat –
    Un dor ce-şi leagănă iubirea...
    Sunt un suspin care-a lăsat
    În urma lui neprihănirea.

    Nu sunt aşa cum mă doreaţi –
    Surâs de-albastru în privire...
    N-aveţi acum ce s-admiraţi,
    Sunt doar o umbră de iubire.
    Nu sunt aşa cum vreţi să fiu –
    Un zâmbet sfânt de paşnic înger...
    Sunt plâns de umbre...sidefiu,
    Întors spre rana-n care sânger...
    ... Nici cum ai vrea Tu, Doamne, nu-s –
    Copil ce-aşteaptă joc de îngeri
    Visând doar flori şi fluturi Sus
    Uitând de of-uri şi de plângeri...
    Fă o minune, Domnul meu!
    Întoarce-mă-n sfântă pruncie...
    ‘Noieşte-mi chipul dup-al Tău
    Ca să-l păstrez şi-n Veşnicie.

    1 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More