• sâmbătă, 12 noiembrie 2011

    Departe ntotdeauna

    Departe-ntotdeauna mi s-a parut ca sunt
    de starea Ta divina, de locul Tau preasfant;
    si-ntruna sa m-apropii de Tine Ti-am cerut,
    mai langa Tine, Doamne, mai langa Tine-am vrut.

    Prea-ncet intotdeauna mi s-a parut ca merg
    si-am vrut sa am putere mai tare sa alerg;
    s-ajung candva cu Tine, nedespartit sa stau,
    mai langa Tine, Doamne, mai langa Tine vreau.

    Prea slab intotdeauna, Iisuse, m-am simtit
    si-am vrut sa fiu puternic, viteaz si neclintit,
    prin orisice ispite, prin tot ce m-a durut,
    mai langa Tine, Doamne, mai langa Tine-am vrut.

    Departe-mi pari si-acuma si drumu-mi pare lung,
    as vrea cat mai degraba la Sanul Tau s-ajung;
    ajuta-mi, fara teama, sa pot la San sa-Ti stau,
    mai langa Tine, Doamne, mai langa Tine vreau!
    Autor: Traian Dorz  |

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More