• luni, 2 ianuarie 2012

    Doamne,eu iti multumesc!

    Imi stii toate colturile inimii mele si ma auzi cand te strig

    Suferi langa mine, te bucuri alaturi de mine, zambesti cu mine

    Ca un copil caut sa te imbratisez, sa te ating usor de mana

    Raul il preschimbi in bine, si faci din lucruri simple, minuni

    Fiind iubirea lumii intregi, iubeste-ma asa cum sunt

    Cand merit cel mai putin, cand ma intristez si razvratesc

    Iubeste-ma asa si precum voiesti vindeca-mi neputintele

    Iubeste-ma ca un parinte bland, arata-mi calea spre care voi merge

    Cand omul sufera, Tu suferi cu el

    Il ajuti sa-si duca crucea,

    In brate il porti spre rai si cu bunatate ii stergi lacrimile

    Bunule, in sufletul meu eu vreau sa te pastrez

    Iertand sa pot iubi, cazand sa ma pot ridica

    Eu te iubesc, asa cum sunt!
    amin.......(Nicolae Veselin)

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More