• miercuri, 25 ianuarie 2012

    Imi pare rau

    Îmi pare rău de tot ce-n viaţă
    putut-am pierde în zadar
    dar după vremea mea pierdută
    îmi pare rău cel mai amar.

    Îmi pare rău după Cuvântul
    ce l-am ştiut şi nu l-am spus
    de tot ce nu mai pot întoarce
    căci timpul meu pierdut s-a dus.

    Îmi pare rău după iubirea
    ce-o datoram şi n-am ştiut
    c-atâţi din cei ce-o aşteptară
    s-au dus cu timpul meu pierdut.

    Îmi pare rău după-mpăcarea
    ce n-am căutat-o când puteam
    acum s-a dus şi ea şi harul
    cu timpul care nu-l mai am.

    Îmi pare rău după pierzarea
    atâtora din dragii mei
    nu i-am chemat de-ajuns - şi-s pururi
    cu timpul meu pierduţi şi ei.

    Îmi pare rău amar, Iisuse,
    de cât puteam şi n-am făcut
    cum am să pot răspunde-odată
    de timpul meu pierdut, pierdut!...
    Traian Dorz

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More