• sâmbătă, 17 martie 2012

    DOAMNE, CE DATOR…

    Doamne, ce dator pot fi
    harului Tău mare,
    mii de vieţi dac-aş trăi
    şi-aş tot vrea să pot plăti,
    Doamne, ştiu că nu voi fi
    niciodată-n stare!
    Doamne, că mi-ai dat şi dat
    aur ca din soare,
    nu-i ca mine de bogat,
    Doamne, nici un împărat,
    dar de cât mi-ai dat şi dat
    ce-Ţi voi da eu oare?
    Doamne, n-am un nalt cuvânt,
    nici alt dar mai mare,
    doar o lacrimă şi-un cânt,
    şi-acel tainic simţământ
    pentru care nu-i cuvânt,
    inima mea are.
    Doamne, ia-mi-le-ascultând
    dulcile-mi suspine
    şi le-aşază lăcrimând
    lângă dulcele Tău gând
    care-Ţi arde aşteptând
    numai după mine!
    Traian Dorz, http://comorinemuritoare.ro/bLOGOS/?tag=traian-dorz

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More