• marți, 19 iunie 2012

    Dorinta sufletului meu


    Dorinta sufletului meu Mi-am intrebat sufletul - daca doreste sa fie o lacrima. Si mi-a raspuns ca lacrima trece, se uita, iar el nu doreste aceasta. Mi-am intrebat sufletul - daca vrea sa fie o frunza. Si mi-a raspuns ca frunza se usuca, apoi cade, iar el nu doreste aceasta. Atunci, poate sufletul meu ar dori sa fie o farama din acest pamant bogat. Dar el mi-a raspuns ca pamantul nu va reusi niciodata sa se inalte si sa patrunda-n Cerul Sfant. - Cu siguranta, draga suflete, ca doresti sa fii o pasare! Dar el, imi spune ca pasarile obosesc, cad si pier... Si am fost nelinistita pentru ca sufletul meu nu dorea nimic din acestea toate. - Atunci, ce doresti, suflete al meu? - Doresc sa lasi Duhul lui Dumnezeu in tine, pentru ca El nu e ca lacrima sa treaca, nu e ca frunza sa se ofileasca, nu e ca pamantul sa nu se poata inalta... si nici macar ca pasarea sa oboseasca. - Doar atat imi ceri? - Atat si mult mai mult: te doresc pe tine! "Ma-ndrept spre Vesnicie, Din zi in zi mai mult, Si-astept cu bucurie Mirele meu cel Sfant". sursa:de la Serafima (calauza-ortodoxa)

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More