• marți, 22 ianuarie 2013

    Casa copilariei

    In casa copilariei 
    As vrea sa ma reintorc,
    Sa bat acum la usa
    Incet, sa nu deranjez
    In prag apare mama,
    Eu mana ii sarut
    Si o imbratisez
    "Ce faci, esti bine?"
    Vine intrebarea ei
    Dar nu apuc sa-i raspund,
    Repede vine tata
    Apoi bunicii amandoi.
    Bucuria lor e mare,
    Ochii lacrimeaza,
    Ca si-au vazut iar fata
    Dupa atatea ani.

    In casa copilariei mele
    Eu am intrat apoi
    Si-am retrait totul
    Asa precum a fost:
    Copilaria, scoala,
    Adolescenta si prima iubire.
    Si casa copilarie iera plina
    Asa cum o stiam,
    Rasete si voie buna
    Se auzeau
    Iar eu bucuroasa eram,
    Ca i-am revazut pe toti.

    Dar usa casei nu s-a deschis.
    Inchisa a ramas
    De ce-mi curg oare
    Lacrimile pe obraz?

    http://www.cenaclu.intelepciune.ro

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More