• duminică, 20 februarie 2011

    RUGACIUNE


    Rugaciunea de fiecare zi a Sfantului Ierarh Filaret al Moscovei:
               "Doamne, nu stiu ce sa cer de la Tine. Tu unul stii de ce am nevoie, Tu ma iubesti pe mine mai mult decît pot să Te iubesc eu pe Tine. Parinte, da robului Tau cele ce singur nu stie a le cere. Nu îndraznesc sa cer nici cruce, nici mîngaiere: numai stau înaintea Ta. Inima mea e deschisa Tie; Tu vezi trebuintele mele pe care nu le stiu eu. Vezi si fa dupa mila Ta.. Loveste-ma si ma tamaduieste, doboara-ma si ma ridica. Ma cutremur si tac cu evlavie inaintea vointei Tale sfinte si a cailor Tale celor nepatrunse pentru mine. Ma aduc Tie jertfa, nu am alta dorinta decat numai sa fac voia Ta; învata-ma sa ma rog, singur roaga-Te în mine! Amin."

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More