• duminică, 9 iunie 2013

    Lucrarea Sfantului Efrem cel Nou in corpul meu




    • Pe Sfantul Efrem cel Nou l am cunoscut printr o prietena de pe facebook,cu care m am imprietenit timp in urma ,si care este o femeie foarte inteleapta si credincioasa.Ea afland ca am probleme de sanatate(un cancer dutal infiltrant la san,operat dar care inca isi mai facea de cap :) ,precum si alte probleme la tiroida)mi a trimis un pachetel cu o sticluta de mir de la icoana izvoratoare de mir de la manastirea Rarau a sfantului Efrem cel Nou, o carticica cu acatistul si minunile sfantului Efrem cel Nou si o copie dupa icoana izvoratoare de mir a Sfantului Efrem cel Nou.Imediat cum am primit mirul,m am dus la duhovnicul meu sa cer BineCuvantare(incepea si postul sfantului Paste),Binecuvantare ca sa incep acest “tratament”de mirungere.Parintele mi a dat bucuros BineCuvantare si din acel moment am inceput sa ma dau cu mir in semnul sfintei cruci pe san unde era foarte vizibila la palpat o formatiune granulomatoasa,pe cat de mare pe atat de dureroasa.In timp ce ma dadeam cu mir spune am acatistul Sfantului Efrem cel Nou si mergeam si la slujbele sfantului maslu din postul pastelui.Va spun ca de la inceput am avut o mare incredere ca Sfantul imi va ajuta,si imediat ce am citit acatistul sfantului m am incarcat cu o doza de curaj,care imi doresc pe aceasta cale sa v o insuflu si voua.
      In Septembrie pe 13 in mod normal ar trebui sa fac o biopsie la san,ca asa am fost programata iar pe 3 septembrie ar trebui sa ma operez la tiroida,unde am un nodul de vreo 2,4 cm care imi suprima traheea.
      Sunt convinsa ca nu va fi nici o operatie,deoarece lucrarea Sfantului a fost si este minunata.
      Eu ma simt f bine,consistenta sanului operat este aproape identica cu cea a sanului sanatos,formatiunea granulomatoasa a disparut,iar la tiroida nu mai simt acel disconfort care il simteam 3 luni in urma.
      De curand am avut o otita la urechea stg .Va pot spune ca am avut o zi intreaga (eram la servici)dureri f.mari in ureche.Nimic nu mi a fost de leac.Seara cand am ajuns acasa,mi am pus mir in ureche si pe loc mi a disparut durerea.
      Multumesc ,sfinte drag sufletului meu,pentru ca imi asculti mereu rugaciunile si nu ma lasi sa astept prea mult mangaierea ta.
      Dragoste si ajutor celor ce vin cu credinta, smerenie si iubire catre Sfantul Efrem cel Nou+
      PS. Voi reveni cu noutati in septembrie dupa ce voi face o serie de accertamente.

      Icoana Sfantului Efrem cel Nou in camera mea.(copie a icoanei izvoratoare de mir)

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More