• sâmbătă, 10 noiembrie 2018

    TRISTETI


    "Nu găsesc vreo vină
    omului ce șchiopătează
    sau se împiedică
    de-a lungul drumului.
    Nu port pantofii lui și
    nici nu-i car greutatea
    ce o duce pe umerii îndoiți.
    S-ar putea să fie ținte
    ce-i însângerează tălpile,
    ascunse vederii tuturor ...
    Nu-mi bat joc de omul
    ce este jos astăzi,
    căci nu am simțit lovitura
    ce l-a îngenunchiat
    și nici rușinea-i că-i acum căzut...
    Mă rog să-și poată duce
    povara pusă-n spate,
    mă rog să nu se mai poticnească
    apăsat de păcate...
    Mă doare lăcomia
    unor veșnici purtători de haine duble
    de a-l atinge cu vorba sau cu piatra."
    Sursa: Internet

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More