• vineri, 10 octombrie 2014

    Pilda de viata

    “Am cules” o pilda foarte frumoasa, pe care am vrut sa v-o impartasesc si voua, in speranta ca fiecare putem fi mai buni, mai corecti si mai intelepti, atat fata de noi insine, cat si fata de cei din jur.
    Demult, a venit la un călugăr, un om tare necăjit şi l-a întrebat:
    - Ce este rău cu mine ? De ce nu îmi găsesc liniştea ? De ce nu sunt mulţumit de viaţa mea ?
    Bătrânul călugăr a luat, atunci, o sticlă şi, după ce a umplut-o pe jumătate cu apă, a pus-o în faţa omului şi l-a întrebat:
    - Cum e această sticlă ?
    - Este pe jumătate goală !
    - Vezi, i-a mai spus călugărul – eu o văd pe jumătate plină.
    În viaţă, trebuie să vezi partea frumoasă a lucrurilor. Nu este greu, mai ales că în toate există ceva frumos. Dacă vom şti să privim natura, vom vedea frumuseţe şi bogăţie. Dacă vom şti să-l privim pe om, în adâncul lui, vom vedea bunătate şi dragoste.
    Privind astfel viaţa şi oamenii, devenim noi înşine mai frumoşi, mai bogaţi şi mai buni.

    sursa: http://mihaelaoprea.wordpress.com

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More