• miercuri, 1 februarie 2012

    O,creste mi iubirea

    O, creste-mi iubirea in inima mea,
    Iisuse, Iisuse, mereu Te-as ruga:
    imi umple cu harul pe care-l astept
    si ochii si graiul si inima-n piept.

    O creste-mi iubirea, Iisuse iubit,
    sa fiu de-a ei haruri deplin coplesit;
    revarsa-mi-o-n suflet cu val dupa val,
    ca raul ce creste de da peste mal.

    O, creste-mi iubirea, iubite Iisus,
    in starea si locul in care m-ai pus.
    Sa port pretutindeni belsugu-i de har,
    si-a ei revarsare sa n-aiba hotar.

    O, creste-mi iubirea cu rodu-i sfintit,
    chiar numai cu ura de as fi rasplatit;
    Sa nu pot Iisuse, trai fara ea:
    - O, creste-mi iubirea in inima mea.

    de Traian Dorz

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More