• vineri, 20 decembrie 2013

    Decembre

    http://www.romanianvoice.com/sounds/alifantis/Nicu_Alifantis-Decembre-GB.mp3

    "Decembre"(Bacovia)
    Te uită cum ninge decembre...
    Spre geamuri, iubito, priveşte -
    Mai spune s-aducă jăratec
    Şi focul s-aud cum trosneşte.

    Şi mână fotoliul spre sobă,
    La horn să ascult vijelia,
    Sau zilele mele - totuna -
    Aş vrea să le-nvăţ simfonia.

    Mai spune s-aducă şi ceaiul,
    Şi vino şi tu mai aproape, -
    Citeşte-mi ceva de la poluri,
    Şi ningă... zăpada ne-ngroape.

    Ce cald e aicea la tine,
    Şi toate din casă mi-s sfinte, -
    Te uită cum ninge decembre...
    Nu râde... citeşte nainte.

    E ziuă şi ce întuneric...
    Mai spune s-aducă şi lampa -
    Te uită, zăpada-i cât gardul,
    Şi-a prins promoroacă şi clampa.

    Eu nu mă mai duc azi acasă...
    Potop e-napoi şi nainte,
    Te uită cum ninge decembre...
    Nu râde... citeşte nainte.(George Bacovia)

    0 comments:

    Trimiteți un comentariu

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More