• luni, 16 decembrie 2013

    Doamne,Cel ce vii in taina


    (inspirata de o rugaciune a parintelui Arsenie Boca) 



    “Doamne Cel ce vii in taina printre oameni” 

    Ai mila de mine, te rog nu ma izgoni. 



    Ajuta-ma sa ma vindec de minciuna, 

    De invidie, de lacomie si sa lucrez fapta buna. 

    Lumineaza-mi gandurile intunecate si rele 

    Nu lasa nici umbra sa cada macar peste ele! 



    “Doamne cel ce vii in taina printre oameni” 

    Vino la indrazneata-mi chemare sa ma alini. 



    Pacate si patimi necredinta si uraciune, 

    Iubire de avutie si lipsa de fapte bune 

    Inchisoare-au zidit in care in lanturi Te-am pus 

    Pe Tine care in fiecare clipa m-ai iubit nespus. 



    “Doamne Cel ce vii in taina printre oameni” 

    Scapa-ma de-ale lumii desertaciuni. 



    Arde cu dragostea Ta cea fara masura 

    Spinii pacatelor mele si pleava de ura. 

    Esti atat de aproape, as vrea sa Te gasesc 

    Ajuta-ma prin ochii Tai lumea sa o privesc. 



    “Doamne Cel vii in taina printre oameni. “ 

    La Tine alerg. Afara de Tine nu am pe nimeni. 



    Dorina Stoica

    Imagine de pe Biserica Draganescu 
    sursa:http://confluente.ro/

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More