• duminică, 15 decembrie 2013

    Pescarus pe marea vietii

    Sunt pescăruş pe marea-nvolburată-a vieţii   
    Şi port pe aripi albe doruri ancestrale,   
    Cu-amărăciune mă întâmpină scaieţii   
    Când mă opresc pe ţărmul mângâierii Tale,   
      
    Să-mi oblojeşti nevindecate răni din suflet   
    Şi să mă luminezi cu binecuvântare,   
    Un sâmbure de-ncredere să-mi pui în umblet   
    Şi mir divin din sfintele-Ţi mărgăritare.   
      
    În zborul meu pe culmile răbdării sfinte   
    Voi înşira mătănii în lumina lunii,   
    La Tine voi veni, să-mi dăruieşti, Părinte,   
    Credinţă, să îngenunchez precum străbunii.   
      
    În aripi să-mi strecori o pace infinită,   
    Să pot zbura spre înălţimea rugăciunii,   
    Iar mintea, rogu-Te, să-mi fie-mpărtăşită   
    Cu pâinea şi cu vinul dulce-al sfiiciunii!   

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More